dinsdag 19 mei 2009

Ding 14

In het verleden heb ik zelf wel eens een vraag gesturd naar Aladin: ik vind dat echt een hele goede en bij de bibliotheken passende uitvinding. Chatprogramma's lijken me een uitvinding voor de klanten die heel veel uren per dag online zijn en echt a la minute geholpen willen worden ("vroeger" belde je dan even op). Tijdens mijn werkuren is er absoluut geen mogelijkheid om te gaan chatten: daarvoor moet je toch veel achter je p.c. zitten. In mijn vrije tijd kies ik ervoor om niet te chatten: ik ken mezelf en vermoed dat het redelijk verslavend kan zijn. Het nut van i.m. voor de bibliotheken is vermoedelijk dat je kan inspelen op de wens van klanten om razendsnel informatie te krijgen.

1 opmerking:

  1. De ZB heeft ook een chat-mogelijkheid en ik kan je zeggen dat er wel steeds meer gebruik van wordt gebruikt. Het is sowieso fijn dat de klant nu de keuze heeft van welke dienst hij gebruik wil maken...

    BeantwoordenVerwijderen